Roll-up, X-banner, L-banner
L-banner Classic
Łatwy i szybki montażŁatwy i szybki montaż, trzyczęściowy maszt, listwa zatrzaskowa |
Bardzo lekka konstrukcja |
10 szt. w opakowaniu zbiorczym, każda sztuka zapakowana w oddzielnej ekononicznej torbie |
Sugerowane media z naszej oferty: Tuprint Blockout, Tuprint Frontlit (gramatura 200-300 g/m2) |
Prezentacja produktu
Dostępne metody dostaw w sklepie Tuplex.pl
- Dostawa standardowa - Kurier do 31 kg - 16.99 zł netto
- Specialne pakowanie - Kurier do 31 kg - 45 zł netto za paczkę
- Produkty tylko z odbiorem osobistym
Dostępność produktów
- Dostępne tylko w oddziałach
- Dostępne on-line
Rollupy należą do niezwykle popularnych nośników typu POS (z ang. point of sale), czyli materiałów reklamowych, których zadaniem jest wspieranie sprzedaży produktów. Stosowany w reklamie wizualnej, pełni rolę wygodnego, skutecznego i przede wszystkim łatwego do przenoszenia systemu wystawienniczego.
Co to jest L banner?
Jedną z odmian rollupów jest roll up L banner. Ten lekki, nowoczesny i mobilny stojak kształtem przypomina literę L i składa się z trzyczęściowego masztu oraz listwy zatrzaskowej. Konstrukcja nośna wykonana jest z anodowanego aluminium, co nadaje jej elegancki wygląd i zwiększa jej wytrzymałość przy równoczesnym zachowaniu niewielkiej wagi. Ten ostatni element ułatwia przewożenie rollupu po jego złożeniu.
L banner — łatwy w montażu, łatwy do przewożenia
Roll up reklamowy L-banner jest dość kompaktowym systemem reklamowym i nie wymaga dużej ilości miejsca, aby móc go rozstawić. Co więcej, nawet po rozłożeniu, dzięki niewielkiej wadze, z łatwością można go szybko przestawić w dowolne miejsce, nawet w trakcie trwania spotkania, pokazu lub prezentacji. W razie potrzeby praktyczny system umożliwia szybką wymianę grafiki. Tę, jeśli nie ma potrzeby wymiany, można zwinąć do specjalnej kasety, co zabezpiecza materiał reklamowy na czas transportu.
L banner — roll up reklamowy wielokrotnego użytku
Niewątpliwą zaletą, oprócz łatwości i szybkości montażu, jest także możliwość wielokrotnego użycia roll upu. Cecha ta uzasadnia zakup roll upu, ponieważ wraz z upływem czasu wystarczy jedynie inwestować w druk nowych grafik reklamowych.